Dinner with Prasetyo Nugroho dan Denny W Sumirat

Guys..

Saya dan kang denny w sumirat, ditraktir makan steak sama mas Prasz.

Iyah, ini sedang ngebicarain gimana supaya kantor branch Bengkulu di TSO kan hihi.. Berat yah kang dhen.. ^_^

Again, thanks mprasz, ntar kalau maen lagi gw dah tau simpenan kopi, gula, dan rokok A mild luh dimana. Eh kayaknya bukan gw aja deh.. Wkwkwkw..

Sorry ndak sopan, jadi berantakin ruangan luh. Dan iyah, kayak anak2 idgmail bilang, eluh selalu terbaek.. โœŒ๏ธ๐Ÿ˜

Ditungguh di Bengkulu supaya gw bisa bales dendam, ajakin jg tuh cahyo.. ๐Ÿ˜‰

– – with Prasetyo and Utomo at NEGEV art Dining & Gallery Bar

View on Path

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s